8 Ekim 2012 Pazartesi

Araba Magnet Doğum Günü Hatıraları :)

Herkese İyi bir hafta diliyorum...
Benim için çok yorucu ve çok dolu geçen bir hafta sonunun ardından başlayan ve şimdiden nasıl geçecek diye beklediğim bir hafta olacak, belli :)

Hafta sonu, 10 yaşına basan Kaan'ın doğum gününde misafirlerine anı olarak vermesi için bu magnet arabaları hazırlamakla geçti:)
Sonucu ben sevdim:)
Renkler de fena olmadı sanki:)
Erkek çocuklar için hazırladığım ürünlerde su yeşili+mavi ikilisini seviyorum :)
Kaan'a nice güzel yaşlar diliyorum:)
İyi haftalar


5 yorum:

  1. hepsi harika :)

    http://www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  2. kaç günde yapıyorsunuz ben biraz gec kaldım ama yetişebilirmi cumartesi elimde olması lazım 25 tane istesem oğlum için yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünlerin yetişme süresi sayı ve ürün detaylarıyla orantılı olarak değişiyor. elinize geçme süresi de nerede oturduğunuza bağlı. istanbul içinde 1gün, istanbul dışına ulaşması -gün oluyor. detayları mutlugulusler@gmail.com adresinden konuşabiliriz

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

teşekkürler:)